Onsdag 19/11 -2008

Marcus hade jobbat natt och kom hem vid halv nio. Då fick jag 30 st underbara rosor, massor av olika choklad och en skvallertidning. Detta för att jag hade namnsdag, vårt släktnamn Elisabeth. Tack älskling, du känner då mig!
Precis vad jag behövde...först ett varmt bad på kvällen, sen lägga mig i soffan, läsa tidning och käka choklad efter barnen lagt sig!
Har en så sjukt stor mani på choklad just nu... inte bra, inte bra.



Jag plockade upp Helena vid nio tiden och då åkte vi till Stigtomtas öppnaförskola. De har så mysigt med frukost på onsdagar och fredagar. Man får nybakat bröd, ägg, fil, yogurt, olika juiser, kaffe, te, ost, skinka, korv och olika grönsaker. Allt detta för ynka 10 kronor. Det var jätte trevligt, träffade Malin och Linda som var där med. Och en kollega till Marcus faktiskt som heter Camilla. Efteråt brukar en del mammor gå en långpromenad. Men vi fick inte plats med Helenas vagn också i min bil, så vi åkte in till stan istället och tog en sväng på stan. Shoppade barnkläder bl.a. och syndade på Birgers café. Tur att Helena är som jag... säger inget mer hi hi.

På eftermiddagen började det toksnöa, riktiga kalle anka flingor. Det blev helt vitt ute, Wille var helt överlycklig. Det var bara att sätta sig i bilen och åka och köpa termobrallor. Och idag ska vi köpa ett par rejäla skor.

I övrigt var det en vanlig onsdag kväll som bl.a. innehöll Willes karate, läxläsning och choklaaaaaad ;o) 

// Fru Wallin

Kommentarer
Postat av: Kristina

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 18:03:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0