Fredag...

I dag har vi vart och tittat till båten...fick ösa lite hehe. Hämtat vår kanot från mamma och lämnat den ute hos en kollega till Marcus som har en stuga vid havet.

Jag har också handlat present till min systerdotter Olivia som skall firas i morgon i sthlm. Hittade också söt tröja åt Oliver och ett tufft svart nitbälte åt Wille. Han blev super glad, han älskar ju sånt där. Han har ett i silver redan, och de skall hänga lite på sniskan , inte sitta i fållorna etc. etc. Jag hajjar inte alltid hur det ska va... Men han är bra modemedveten och har verkligen känsla för stil. Nu ska han på sitt första skoldisco och håller på att göra sig snygg. Hi hi, det är så kul att titta på han när han håller på och fixar. Snygg blev han allt...

   

Jag:  - Kan du inte le lite?
Wille:  - omää mamma, jag ska ju se tuff ut...
Jag:  - hmm...kan jag inte få ett med ett litet leénde bara då?
Wille: - Jaha, ok då!



Tack Wille...för att du försökte i alla fall...hihi.

Nu ska jag sätta mig och scrapbooka ett kort till min systerdotter för i morgon...

Trevlig helg!

//fru Wallin :0)



Till dig Wille som älskar Metallica, och är så duktig som lärt dig spela denna låt på gitarren. Du är bäst, Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0