Jag är helt förfärad....

Min älsklingsserie days of our lives har jag följt i över 13 år. Den är så sjukt löjlig så den blir bra och totalt beroende framkallande...

Och nu kunde jag inte låta bli att tjuvkika på youtube på kommande avsnitt några år i framtiden...buäääääää......vad ledsen jag blir dumma dumma serie!

Det kommer hända så mycket konstigt så jag blir galen....fel människor blir i hop en massa dör på riktigt och de byter ut skådespelare som man inte kan förlika sig med...buääääää :0(
Jag vet...så här har det hållt på genom alla år och man vänjer sig och köper det mesta...men nu var jag oförberedd...

Kommer jag sluta följa denna nu?????

Nope, kan inte...

//fru Wallin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0