Min tokiga men roliga make...

KOMMER HEM I GÅR MED EN NY TV....
En vit supersnygg 40″ lcd tv, samsung. Har velat haaa länge. Nu får sonen ta över 32 ″.

SAMSUNG LE40A465C1W  LCD TV



I dag jobbar maken till 18. Men jag och barnen ska upp till Ikea och köpa en tvbänk. Vill inte ha denna på väggen.
Sen ska vi på vägen hem hämta maken från jobbet i vagnhärad.

LIATORP Tv-bänk

Fy skäms på mig själv också....
Jag måste städa och rensa min klädgarderob och min sida i badrumsskåpet....
Det måste göras i morgon pronto...
Och julen ska städas ut!
Sen ska det bakas och planeras inför Willes födelsedag på tisdag. Killen blir redan 8 år...help!   Se hela bilden
Det får bli lite dödskalle ballonger etc. He loves it!


Dessutom nu ska en massa kilon bort från min kropp... jag ska träna på min crossmaskin till lady gaga hehe.
Och ta en massa promenader... 


See ya

//Isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0