Nyårsafton...

Var så himla avslappnad och skön. God mat, bra tv, och fullkomlig mys med la familia!
Vi tog sovmorgon, gick upp och åt frukost, tog en nyårsfika hos mamma, sen åkte vi hem och började laga och äta en massa gott. Eller min kära make snarare, lagade allt gott och serverade oss. Tack min alldeles egna bästa och snyggaste kock ♥

Vid tolvslaget stod vi på balkongen hela familjen. Härifrån kan man ju bara inte flytta ifrån. Vilken utsikt vi har. Ser hela himlen från stenkulla, rosenkälla, bryngelstorp, över rosvalla ända till hamnen. Kommunens fyverkerier måste jag ju säga är enormt fina och rejäla. Det var stjärnor, hjärtan, bollar ja hur mycket som helst.
Någon som var mäkta imponerad var lilla Oliver. Han tittade ut över himlen med stora klot ögon och skrattade...

     
canapeér  tilltugg                                 förrätt                      huvudrätt                           ost & kex


ostbomb med saltakex

Det var så gott allting, sen blev det även en massa godis och chips.


    
gos gos                           min stiliga son       kl är 24.00----SKÅÅÅL!       Pappa och son...

Nästa dag var vi fortfarande mätta av allt vi hade ätit på nyår.
Ut i det enormt härliga vädret och gå av sig lite kilon...

 
Kyss i solen...                     Mata änderna....

Lördag och söndag jobbar vår kära pappa och make...trååååååkigt!
Men sådant e livet!

Puss
//Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0